Cecilie Manz er udråbt til et af dansk møbeldesigns store nye talenter, og hun blev i 2004 belønnet med Den Danske Designpris og et arbejdslegat fra Statens Kunstfond.

Cecilie Manz' design er på én gang sanseligt, betagende og meget brugbart. Hun er designeren, der åbner vores sanser for de hverdagsting, vi ofte omgå  uden nærmere eftertanke. Hvorfor kan tøjet ikke hænge på et træ (Tøjtræ, 2000), eller hvorfor sidder vi ikke på en stige (Stige Hochacht, 1999)? Cecilie Manz' formål er ikke blot at lave et nyt produkt, men at finde ind til selve årsagen og funktionen i produktet. Det er i omsorgen for det enkle, at det nye design opstår i en kombination af skulpturel skønhed, overraskelse, humor - og ikke mindst høj formgivningsmæssig kvalitet og anvendelighed.

Christian FlindtChristian Flindt er ny på den danske møbeldesignscene - en ung og talentfuld designer, oprindelig uddannet arkitekt fra Arkitektskolen i Århus. 
 
Christian Flindt har deltaget på en lang række danske og internationale messer, herunder Formland 2004, Tokyo Designers Block 2003, Scandinavian Furniture Fair 2003, Stockholm Furniture Fair 2003, Habitat Dublin og Salone Satelitte de Mobile 2003. 
 
Ripple er hans første produktion for Paustian. Det modige og friske design i traditionel konstruktion viser en designer, der tør og vil - og som vi uden tvivl kommer til at se mere til.

Trods sin unge alder har Christina Strand, uddannet på Danmarks Designskole, for længst etableret sig som en af de mest omtalte og prisbelønnede danske møbeldesignere. Christina Strand er ikke mindst kendt for stolen Rex.

Claus BjerreClaus Bjerre blev uddannet som møbeldesigner i 2000 fra Danmarks Designskole. Inden han begyndte sin designeruddannelse tog han første del af møbelsnedkeruddannelsen. Han arbejder meget med formsprog, det organiske materiale, farver og humor, når han designer - blandt andet for at hans design kan passe ind i mange forskellige sammenhænge.

Den amerikanske designer David Rowland anses for at være blandt de mest nytænkende møbeldesignere i det 20. århundrede. En titel han gjorde sig fortjent til, da han i 1964 designede den ikoniske 40/4 stol, der er kendt for sit tidløse design og høje grad af multifunktionalitet.