Share

Jesper Office A/S er en dansk kontormøbelproducent med en landsdækkende kæde af kreative inspirationshuse og et netværk af professionelle indretningskonsulenter.

Vores mission er at skabe effektive og behagelige arbejdsmiljøer med udgangspunkt i vores kunders ønsker og behov.

Vores koncept er opbygget omkring:
Totalindretning af kontormiljøer i et enkelt og funktionelt design.
Tæt dialog og professionel sparring i alle faser i indretningsprocessen.
Høj kvalitet og høj brugsværdi til attraktive priser.
Hos os får du kundetilpassede og fremtidssikrede løsninger, der matcher din virksomheds kultur og individuelle behov. Vi har ikke fokus på møblerne, men derimod virksomhedernes vigtigste ressource - medarbejderne.

Med udgangspunkt i virksomhedens processer og daglige rutiner skaber Jesper Office de optimale rammer for effektivitet og trivsel.

Historie
Jesper Office A/S blev grundlagt i 1935 i Ulfborg som Møbelfabrikken A/S Hundevad & Co. Med møbelsnedkere ved roret var de stolte håndværksmæssige principper og sans for detaljer i fokus. I produktionen i dag fører vi disse principper og traditioner videre.

I 1990 blev møbelfabrikken overtaget af Tonny Haahr, som tidligere har grundlagt HTH Køkkener og Club 8. Produktprogrammet blev trimmet, og der blev gjort store investeringer i et moderne, højteknologisk produktionsapparat. Den høje effektivitet og kvalitet gav pote, og virksomheden oplevede de kommende år en stabil vækst. I mellemtiden ændrede virksomheden navn til Jesper Office A/S i forbindelse med flere virksomhedsovertagelser.

I dag er vi vokset til en yderst effektiv møbelfabrik med 150 medarbejdere, der integrerer moderne maskinteknologi med vores rødder - det traditionelle håndværk. Virksomheden er stadig placeret i Ulfborg, hvor vi råder over 500 m2 administrations- samt 19.500 m2 produktions- og lagerfaciliteter.

Herudover råder vi også over eget finérværk i Ukraine, som i dag leverer alt finér til Jesper Office's produktion i Ulfborg.

Salget i Danmark foregår igennem vores egen landsdækkende franchisekæde med tilhørende inspirationshuse.

Ved at være repræsenteret lokalt kombinerer vi en tæt dialog med vore kunder, samtidig med at kunderne har direkte adgang til Jesper Office's produktion og udvikling.

 Jesper Office står for løsninger med høj brugsværdi i høj kvalitet til attraktive priser.

En højt kvalificeret medarbejderstab, som styrer en toptrimmet maskinpark, er med til at sikre en ensartet og høj standard.

Vi køber ind globalt i store mængder og styrer selv hele processen fra fældning af træer til finerfremstilling, møbeldesign, produktion og levering. Det sikrer, at vi kan levere kvalitetsmøbler til attraktive priser.

Når du handler med Jesper Office A/S, handler du direkte med producenten. Ud over at spare det fordyrende mellemled, som en forhandler er, undgår du også, at der går noget galt med logistikken. En risiko der altid er til stede ved en forhandler.

Levering sker direkte fra vores fabrik og ud til den arbejdsplads, hvor møblerne skal bruges. Levering og montering foretages altid af egne medarbejdere.

Alt dette gør indretningsprocessen nemmere og billigere for dig, og du kan hele tiden være i tæt dialog med producenten - og tæt på processen.

www.jesperoffice.dk