Share
HTH blev grundlagt af brødrene Hans Henning & Tonny Haahr i 1966 - 0g er i dag en af Nordeuropas største køkkenproducenter med en årlig produktion på mere end 1 million skabe.

HTH er repræsenteret i 11 lande og salget foregår udelukkende gennem en butikskæde på 130 butikker der ejes af selvstændige franchisetagere. HTHs 3 fabrikker beskæftiger mere end 1.000 medarbejdere, mens et tilsvarende antal medarbejdere er beskæftiget med salget hos vore franchistagere.

HTH har i de seneste 40 år været danskernes foretrukne køkkenleverandør. Vores produkter udspringer af den lyse og minimalistiske danske designkultur og har samtidig dybe rødder i gode håndværksmæssige traditioner. Vi har omsat disse til rationel industriel produktion, som giver os konkurrencedygtige priser og en høj leveringssikkerhed. HTH indgår i den svenske børsnoterede Nobia koncern, der er Europas største køkkenproducent.

HTH blev startet i 1966 med udgangspunkt i den ide at "det kan gøres bedre" - meget har forandret sig siden dengang, men HTHs værdi grundlag er det samme.

Vi var blandt de første til at give kunderne inspiration fra komplette udstillingsmiljøer i flotte udstillingslokaler - vi har konstant udviklet vore butikker så de altid fremtræder som markedets bedste "inspirationshuse" på køkkenområdet.

Vi har altid ment, at køkkener bedst designes og sælges af specialister. Derfor har HTH altid udviklet markedets bedste uddannelser til HTH personalet - en vigtig faktor for et godt slutresultat.

Vi har stor respekt for den investering, som vore kunder skal gøre i et nyt køkken og vi er stolte over den tillid, der vises os hver gang vi får en ordre.

Vi vil helst følge arbejdet "helt til dørs" og alle steder, hvor det kan lade sig gøre, er det derfor også HTH egne chauffører der leverer varerne direkte hjem til kunderne.

Værdier - hvorfor nu det?
Værdier er ikke noget, man går og tænker over i hverdagen. Alligevel påvirker de, hvordan vi omgås hinanden og løser vores arbejdsopgaver. Værdierne bliver med andre ord synlige for andre gennem vores adfærd og personlighed.

På samme måde er det med virksomheder. De værdier, som hersker internt i virksomheden, vil afspejle sig for kunderne gennem den oplevelse, de har med vores produkter, løsninger, leveringsevne og medarbejdere.

Der er altså direkte sammenhæng mellem HTHs interne værdier og den oplevelse, som kunderne får af HTH, når de møder os.

Vi har viljen til fortsat at udvikle os
HTHs ambition er at sætte dagsordenen på køkkenmarkedet for derigennem at fastholde vores position som Nordens førende køkkenproducent. Vi vil videreudvikle vores logistik og systemer, eksempelvis Den Blå fra HTH hvor vi allerede er nået meget længere end konkurrenterne - og vi vil fortsætte initiativer som Indeklimamærkning og ISO certificering.

Men vi vil videre. Med uddannelse og trivsel for medarbejderne. For vi er sikre på, at det er den bedste måde at skabe en positiv forskel på HTH og konkurrenterne.

Vi tror på, at godt samarbejde bidrager til, at vores kunder oplever at "...de får det lidt bedre hos HTH". Når vi hjælper og støtter hinanden - fra fabrik til butik - gør HTH det bedre.

www.hthkoekkener.net