Rikke Frost uddannet på Arkitektskolen i Århus Danmark spænder vidt og etablerede i 2004 sit eget firma netop for at kunne brede sig designmæssigt.

Rikke FrostHun har gennem de seneste år gjort sig bemærket med innovative designs, til både ude og inde for større danske og udenlandske virksomheder. Hun har godt øje for fremtidens tendenser og arbejder fokuseret med helhedsoplevelse.

Udover produktdesign, konceptdesign og indretningsopgaver udfører Rikke Frost også jævnligt vejledning og censor opgaver på skoler og ved konkurrencer.

Gyngestolen ”Sway” der kan bruges både ude og inde er det første produkt for Trip Trap (Skagerak) Her er teaktræ kombineret med gjorde.

Netop nye materialemix og enkelhed er kendetegnene for Rikke Frost design. Sofabordet Bowl for Bolia i glasfiber og valnød er et innovativt og meget funktionelt opbevaringsmøbel.Sway

Arkitekterne Rud Thygesen og Johnny Sørensen er på mange måder et bemærkelsesværdigt makkerpar i dansk møbeldesign. Betragter man deres produktion gennem de 25 år, samarbejdet har fungeret, ser man et interessant forløb, hvor tradition og kontinuitet veksler med fornyelse og markante stilskift.

Sidse Werner"De ting, der omgiver os afspejler vores livsholdning"
Citatet er typisk for Sidse Werner. Hun mente, at glasset altid ville bestå på trods af alskens kunstprodukter, og at der altid ville være plads til skønhed. For som hun sagde : " Det er bedre med én god ting end ti halvdårlige."
Arkitekt og industriel designer Sidse Werner arbejdede både med design af møbler, tekstiler, lamper og glas.

Søren NissenSøren Nissen har svendebrev fra Rud. Rasmussens Snedkerier 1965. Afgang fra Kunsthåndværker skolen i 1968. Tegnestue fællesskab med Ebbe Gehl fra 1970.

Søren Ulrik PetersenOplæringen som møbelsnedker og uddannelsen på Den Danske Designskole har været afgørende for den flere gange prisvindende designer. Hans virke er således præget af håndværkerens sikre hånd, opmærksomhed på detaljen og viden om konstruktionsprincipperne bag møblet. Samtidig træder uddannelsen som designer i karakter, da man fornemmer et gavmildt overskud i hans formgivning.

Dette overskud peger både på en sikker forankring i den danske designtradition med dens fokus på enkelthed og funktionalitet samt en mere personlig del, der først og fremmest er præget af humor og en vis tilbagelænethed.